Vrolijke Quinta na 12 weken werken - Reisverslag uit Hollum, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu Vrolijke Quinta na 12 weken werken - Reisverslag uit Hollum, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu

Vrolijke Quinta na 12 weken werken

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran

19 Juni 2012 | Nederland, Hollum

Soms vragen mensen ons of Quinta nog wel energie heeft na 12 weken werken...
Het antwoord hierop zie je in het onderstaande filmpje :)

• 20 Juni 2012 - 14:34

De Superbeesten:

hoi Dorien,
    We zijn nu overtuigd dat het heel goed gaat met Quinta. Ze heeft duidelijk geen last meer van haar hoeven.
    Een dikke knuffel voor Quinta.
    groetjes van alle Superbeesten

• 22 Juni 2012 - 12:58

Annemieke:

Mooooi! We hebben gisteren met een hele groep alle foto's doorgekeken en we werden er heel blij van. Veel plezier daar hoog!

• 06 Juli 2012 - 08:51

Roos:

Hallo reizigers,
    Via de FB van de Sandy Road ranch kwam ik op jullie blog terecht. Wat is dit super leuk! Ik wens jullie nog een hele fijne reis.