Persbureau Ameland - Reisverslag uit Hollum, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu Persbureau Ameland - Reisverslag uit Hollum, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu

Persbureau Ameland

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran

21 Juni 2012 | Nederland, Hollum

Maandag gingen we op pad met Jeanet van persbureau Ameland. Zij schreef een heel leuk artikel over ons. Zie onderstaande link:

• 21 Juni 2012 - 09:35

Ina:

Mooi stuk!!
    Maar ehm, 21 juli terug? Wat gaat de tijd snel!! Geniet er nog lekker van!
    Lieve groet, Ina

• 21 Juni 2012 - 11:14

Mienke:

wat erg leuk om te lezen! fijn dat alles goed gaat met jullie, nog veel plezier de laatste weken!

• 21 Juni 2012 - 19:25

Jonne:

Hoi allemaal,

Wat moet dat genieten zijn, die reis! En wat een mooi stuk is er over jullie geschreven!

Een paar weken geleden hebben we met de Kroko's op het digibord bij Willy naar de foto's gekeken dat jullie bij de uilen waren, omdat we zo'n mooie brief hadden gekregen! Wat is dat dan alweer lang geleden!

De Kroko's vonden het ontzettend leuk en ze vonden de foto's van Joran met de uil heel bijzonder en genoten van alle foto's van Quinta!

Nog maar een maand op pad, wat gaat de tijd dan hard! Nog heel veel plezier, hopelijk beleven jullie nog mooie avonturen!

Groetjes namens alle Kroko's,
    Jonne

• 21 Juni 2012 - 20:58

Marieke :

Hey Allen!
    Wat een mooie plaatjes zijn er geschoten op Ameland. Ziet er erg goed en gezellig uit:) Genietze nog!

• 22 Juni 2012 - 18:20

Toke:

Hoi, wat een leuk artikel en mooie foto 's
    Veel plezier maar dat lukt wel zo te lezen! Groetjes Toke

• 07 Juli 2012 - 12:02

Judith Plaatje:

hallo judith en jaco
    hoe is het weer daar bij julie
    hier in nedeland is het mooie weer
    wat een leuke verhalen die julie
    beleven ik wens julie nog een fijne
    tijd met elkaar de groeten van
    judith plaatje