Ameland deel 1 - Reisverslag uit Hollum, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu Ameland deel 1 - Reisverslag uit Hollum, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu

Ameland deel 1

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran

17 Juni 2012 | Nederland, Hollum

Geen woorden maar plaatjes :)

• 18 Juni 2012 - 20:18

Edmee:

via de verjaardagsfoto's van Ome Cor in combinatie met google heb ik jullie site gevonden. Wat ontzettend leuk en wat doet jullie aanspanning mij aan die van ons denken. Met trekpaard Markus hebben mijn man Robin en ik zo'n drie jaar rondgetrokken. In NL, B en Noord F. Intussen is dat al weer bijna drie jaar geleden en hebben we nu twee kleine kindjes, óók een avontuur! Goh, ik kan nog wel 100 ding en zeggen, maar daar is het nu te laat op de avond voor. Mochten jullie in de buurt van Utrecht langskomen, dan kunnen jullie ons bellen. Ik zou het heel leuk vinden om jullie te ontmoeten. We zijn bereikbaar via slakkengang@gmail.com en onze website is/was www.slakkengang.nl Hartelijke groet, edmee