Een stukske muziek - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu Een stukske muziek - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu

Een stukske muziek

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran

07 Mei 2012 | Nederland, Dongen

Na de eerste 6 weken kunnen we zeggen dat het geweldig gaat! We zijn ondertussen langs vele taalgebieden gekomen. Het eerste doel was: naar de zee. Dit is super gelukt. Onze zee lag in Zeeland en daarom een Stukske muziek van daar.

• 07 Mei 2012 - 17:20

Rinus:

Dit vind ik erg leuk. Er zijn foto's die goed bij de tekst passen zeg! Groeten van Rinus.

• 07 Mei 2012 - 17:28

Ina:

Wauw, wat een leuke foto impressie!

• 07 Mei 2012 - 18:44

Erna Linthorst:

Hoi Jacco en familie

We proberen jullie een beetje te volgen, wat een belevenis, we zijn jalours.
    heel veel plezier nog

Groeten
    ERNA en JOS /joerna@solcon.nl
    Ugchelen.

• 08 Mei 2012 - 14:04

Tiska:

Wat een gaaf filmpje. Jullie hebben echt al heel veel leuke dingen gedaan en gezien. Nog heel veel plezier gewenst de komende 98 dagen!@)

groet'n,
    Iskander&Tineke

• 09 Mei 2012 - 11:24

Emma:

Bedankt voor de kaart dorien!

• 09 Mei 2012 - 18:57

Iris Vermeule:

Hoi Judith en Jacko en kids,

Net heb ik voor het eerst deze site van jullie bekeken en alle verslagen gelezen en foto's gezien. Gaaf, hoor! Doei,

Groeten uit Diepenveen!

• 10 Mei 2012 - 19:04

Superbeesten:

Hallo Dorien,
    Hoe gaat het met jou?
    Wij hebben hele leuke verhalen van jou ontvangen. (Susan)
    Leuk liedje heb je bij de foto’s gedaan. (Rose)
    Wij zijn naar de kinderboerderij geweest en het konijn was erg lief. (Hans)
    Er waren hele leuke dieren bij de kinderboerderij. (Lieve)
    De kalkoenen waren heel grappig. (Hannah)
    Vooral die grote mannetjes kalkoen. (Ayla)
    Hans heeft een ei gevonden. (Wesley)
    We hebben met wol van de kinderboerderij een wollen draad gesponnen. (Eline)
    Wij hebben ook afscheid van Wim genomen. (Ymke)
    Toen hebben we een lipdub (groot toneelstuk op een liedje) gemaakt. (Louise)
    Ik was een hele getikte dokter, samen met Susan en Hannah was patiënt. (Edie)
    Ik was aan het vegen, samen met Wesley. (Rune)
    Leuk dat jij ook een klein filmpje hebt gemaakt. Het is jammer dat je weg bent. (Rens)
    Groetjes van alle superbeesten

• 10 Mei 2012 - 19:08

Willy:

Hoi Dorien,
    Dank je wel voor je brief. We hebben het uitgebreid over uileballen gehad in de kring.
    Vandaag hebben we de foto's op het stukje muziek gezien en beluisterd. Heel leuk gedaan.
    Ben benieuwd wat je nog meer voor avonturen gaat beleven.
    Tot horens.
    groetjes,
    Willy

• 11 Mei 2012 - 11:14

Stans Van Der Rest:

Hoi! hebben jullie mijn reaktie van een paar dagen terug ontvangen?
    Dat jullie welkom zijn bij ons?
    stans@swartsenborgh.nl

• 11 Mei 2012 - 11:22

Ank Vermeule:

Judith, ik vind het leuk om je verslag te lezen.Bij deze wil ik je hartelijk feliciteren met je verjaardag morgen.
    Een hele goede reis verder gewenst!
    Jullie droom is tot nu toe uitgekomen.
    Heerlijk met je gezin op trektocht.
    Groet van Frans en Ank Vermeule.

• 11 Mei 2012 - 14:36

Swanny Zielhuis:

Hoi Familie!!

Geweldig wat jullie doen en meemaken,ik word bijna jaloers.haha prachtige foto's en superleuk om jullie op deze manier te volgen. geniet ervan en veel plezier!

lieve groetjes,Luna,Kika, Bennie,Swanny Zielhuis

• 12 Mei 2012 - 08:30

Toke Schreuders:

Dag Judith,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, bijzonder om tijdens de reis jarig te zijn denk ik. In ieder geval anders dan anders! Leuk jullie ontmoet te hebben bij R/R deze week en om jullie belevenissen te lezen.
    Veel plezier ook vandaag, groeten , Wim en Toke

• 13 Mei 2012 - 12:23

Jeannet En Marco En :

judith proficiat met je verjaardag gister en een fijne moederdag

• 13 Mei 2012 - 19:41

Tante JannyOom Cees:

Hoi Lieve en Leuke Familie van ons,
    Als wij een avondje uit willen gaan we naar de Weultjes,{op de site ] dan hoef je nergens anders meer naar toe.
    Wij zijn nog meer van jullie gaan houden en natuurlijk ook van Quinta, wat een schat van een paard. Doe de prachtige verhalen in boekvorm en het verkoopt. Wij worden er heel blij van.Ben je nu bij ons in de buurt ?? Hartelijke groet uit Hardinxveld , goede reis