De Weultjes - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu De Weultjes - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu

De Weultjes

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran

21 April 2012 | Nederland, Diepenveen

Geregeld krijgen we de vraag: Vanwaar de Weultjes?
In januari 2011 verkochten wij ons huis in Apeldoorn en ontstond het idee om een wagen te bouwen en rond te gaan trekken. Jacko heeft in het verleden zijn menbewijs gehaald bij Geert Weultjes van manege de Cannenburg in Vaassen. Direct aan het begin van het idee zochten we contact met Geert.Hij had een oude huifwagen staan die we van hem konden overnemen. Mooi begin. Tevens mochten we de wagen daar ook bouwen en gebruik maken van zijn ruimte, stroom en advies. Ruim 3 maanden zijn we daar elke vrije minuut op de manege geweest. Ook bij het zoeken naar een geschikt paard dacht Geert mee. Super zo'n support en vriendschap.Het was echt een hele leuke tijd. Als dank aan Geert besloten we de wagen naar hem te vernoemen; De Weultjes.

• 21 April 2012 - 08:56

Marieke Smits:

hoi allemaal leuk dat jullie weer even terug naar Olst komen ik heb jullie wel gemist hoor

• 22 April 2012 - 08:20

Jaap:

Lieve Weultjes,
    Joran nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag man! Dat moet een heel speciale verjaardag geweest zijn! Wat is Quinta ook een kanjer! Mij krijg je niet in dat ijskoude zeewater! Nog met geen honderd paarden. Mooie plaatjes en prachtige verhalen! Blijf foto's maken en verhalen schrijven! We smullen ervan!
    groetjes, Jaap en Urmi

• 08 Mei 2012 - 17:55

Gijs Van Vuuren:

Dag familie boomsma
    Wat een leuke avonturen
    Hebben jullie

• 08 Mei 2012 - 17:56

Gijs Van Vuuren:

O ja en nog gefeliciteerd met de verjaardag van joran

• 14 Juni 2012 - 18:42

Ilse:

Lieve familie, een goede boottocht gewenst morgen!! en veel plezier op ameland

• 12 Juli 2012 - 15:01

Marlinde:

hoi Naomi,
    wanneer komen jullie weer terug? Kan ik nog een paar dagen met jullie mee? Ik kan mijn eigen email al een hele tijd niet lezen. Mijn moeder heeft een mail gestuurd naar jackojudith@hotmail.com. Kunnen jullie die lezen? Ik hoop wat van je te horen. veel liefs, Marlinde