Van Koudekerke tot Diepenveen - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu Van Koudekerke tot Diepenveen - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu

Van Koudekerke tot Diepenveen

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran

21 April 2012 | Nederland, Diepenveen

Maandag 16 april

Vandaag is het eindelijk zover... Al weken telt Joran de nachtjes af.En nu is het zover: JARIG! Na de taart en de kadootjes gaan we naar het strand. Het is mooi weer en we kunnen vandaag ook vliegeren. De meiden trakteren op een ijsje voor Joran zijn verjaardag. Aan het eind van de middag komen Melanie en Martin op bezoek. Er komen veel mailtjes en telefoontjes voor zijn verjaardag, leuk!

Dinsdag tot en met donderdag

We zijn nu in het huisje van Kees in Koudekerke en we houden een beetje vakantie. T is toch best intensief zo onderweg zijn. Altijd allert onderweg ; welke route , kunnen we er langs, elke dag nieuwe ontmoetingen en zorgen dat we op tijd voer en hoefsmid hebben e.d. Quinta heeft ruim 350 km gelopen en ook zij verdient een weekje rust.
Ze staat mooi daar bij de ranch aan de overkant. (www.ride-by-the-sea.nl)
We gaan elke dag naar het strand en de zee in. Quinta is het nu gewend en stapt met gemak het water in. Blijft gaaf, elke dag! De kids zoeken schelpjes, vliegeren en spelen in de golven. Elke dag waait het hard ( en koud) en regent het geregeld. Dat geeft ook de gelegenheid om eens flink wat school werk te doen. De meiden werken goed. Niet altijd met even veel zin maar als we eenmaal bezig zijn maken ze maar zo rekenwerk voor een week.
Donderdagavond eten we bij de wok en bereiden ons vertrek naar Olst voor.
Vrijdagochtend rijden we de wagen naar de overkant. Petra en Corne
(van ride-by-the-sea , de ranche) willen op de wagen en Quinta passen als wij naar Olst gaan.
Petra brengt ons naar de trein in Vlissingen. Om 10 uur stappen we in de trein en om half 3 zijn we in Zutphen. Aparte ervaring. Wij hebben er 4 weken overgedaan ( met wel wat omweg, maar toch) en nu zijn we in 3 en half uur weer ongeveer op de plek waar we begonnen. In Zutphen halen we onze auto op, doen wat inkopen en gaan dan naar Diepenveen. De komende dagen logeren we bij Henk en Jelly. Zaterdag en zondag heeft Naomi voorstelling van de toneelvereniging. DE reden van onze reis deze kant op.

• 21 April 2012 - 11:08

Gerida:

Wat tof dat jullie voor de toneeluitvoering terug zijn gekomen !! Leuk om je vanavond weer te zien Naomi. De generale repetitie ging erg goed. Ik mocht Nina spelen....

• 22 April 2012 - 18:37

Pieter,Tessa&Juultje:

Hee Naomi!! Hopelijk is de toneeluitvoering goed gegaan, maar dat zal best met zo'n goede actrice! Joran heeft een geweldige verjaardag gehad zo te lezen, helemaal leuk!! We wachten met smart op het volgende verhaaltje! Liefs vanuit Deventer!!