Kokopelli - Reisverslag uit Oene, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu Kokopelli - Reisverslag uit Oene, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu

Kokopelli

Door: deweultjes

Blijf op de hoogte en volg Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran

22 Maart 2012 | Nederland, Oene

Vorige week heeft Nigel, een leerling van Jacko, een graffity van Kokopelli gemaakt op de kar. Deze afbeelding stamt uit de Amerikaanse - Indiaanse cultuur. Kokopelli is het symbool van de vruchtbaarheid, plezier, goed geluk en gezondheid. Hij reist van dorp naar dorp. Op z'n rug draagt hij een zak met zaden en speelt al dansend op zijn fluit. De eerste tekeningen die van hem zijn gevonden zijn meer dan 3000 jaar oud.

Hij is echt heel mooi geworden.

• 22 Maart 2012 - 16:51

Ina:

haha, bewijs dat ze aan het leren is! :-0

• 22 Maart 2012 - 21:48

Jolanda Barmentloo:

Hoi Judith en familie,

Via hyves kom ik dus jullie site tegen waarop jullie verslag doen van jullie reis. Wat leuk om dit te lezen en dat jullie dus inderdaad jullie droom verwezenlijken. Was jullie ineens kwijt op het schoolplein. Joyce verteld ook niet zoveel en dus hoorde ik op een dag dat jullie naar Oss waren verhuisd. Nu heb ik begrepen dat dit Olst moest zijn. En wordt het een echte wereldreis en hoelang gaat het duren? Ik wens jullie alle goeds toe en hoop dat jullie de tijd van jullie leven zullen hebben.
    Groetjes uit Apeldoorn