Regen en Rilland - Reisverslag uit Rilland, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu Regen en Rilland - Reisverslag uit Rilland, Nederland van Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran Boomsma - WaarBenJij.nu

Regen en Rilland

Door: deweultjes

Blijf op de hoogte en volg Jacko, Judith, Naomi, Dorien en Joran

11 April 2012 | Nederland, Rilland

Gister een ongelofelijke hangdag gehouden ivm de regen. Het hield maar niet op. S Avonds mochten we de uil van Ron weer vasthouden. Nu Dorien en Joran ook. (foto's volgen nog ) Vandaag met zon in het gezicht vertrokken. Via Hoogerheide en Woensdrecht richting Rilland. Het eerste stuk houden we het droog maar op een gegeven moment viel het met bakken uit de hemel. Regen en hagel , recht van voren. Tja het kan ook niet 5 maanden droog blijven hè. We rijden vandaag zonder middagstop vanwege de dreigende lucht. Halverwege wordt het nog weer even droog maar recht voor ons in Rilland begint het te onweren. Das nie relaxt, recht op een onweersbui af met 4 km per uur. Het blijft bij een lading regen en als we aankomen schijnt de zon.
kilometerstand: 20

• 11 April 2012 - 19:18

Karel:

Leuk nu in Belgie
    Lekker ergens patat eten
    Gave uil zeg
    Leuk al die foto's
    Jullie verslagen zijn er leuk
    Tot later

• 12 April 2012 - 09:35

Pieter,Tessa & Julia:

Wat een leuke verhalen weer! Hopelijk wordt het weer snel wat beter..! Julia heeft het regelmatig over jullie!
    Liefs ons

• 24 April 2012 - 19:05

Linda:

bericht van volgers uit jullie nieuwe woonplaatsje: leuk om jullie verhalen te lezen, mooie dingen mee te maken en vooral het lef hebben om dit gewoon te doen!